تخلیه چاه سعادت آباد

تخلیه چاه سعادت آباد و حفاری چاه در مجموعه لوله بازکنی سعادت آباد به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته بدون تعطیلی خدمت رسانی می کند. بعداز تماس شما در فرصت نیروی کار ما در کمتر از نیم ساعت به محل موردنظر در تهرانپارس اعزام می شود.

این روزها با توجه به رشد جمعیت در زندگی های شهری یکی از بد ترین اتفاقاتی که میتواند برای منزل شما در یک شهر بزرگ مثل تهران اتفاق بیفتد و ساعت ها و یا روزها شما و چه بسا همسایه های اطراف شما را درگیر کند مشکلات مربوط به چاه فاضلاب و لوله های فاضلاب و آب است.

تخلیه چاه سعادت آباد

انواع مختلف خدمات تخلیه چاه فاضلاب

پر شدن چاه فاضلاب جزء مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیفتد و شما را در شهری مثل تهران سر درگم کند از آنجاییکه مشکلات چاه میتواند متفاوت باشد خدمات تخلیه چاه نیز دارای بخش ها متفاوتی از جمله تخلیه چاه ، حفر چاه، درآوردن اشیای قیمتی از چاه ،رفع بوی چاه ، لایه روبی چاه و …که در ادامه به توضیح این موارد میپردازیم و شما را با جزییات آن آشنا میکنیم.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات گسترده در ارتباط با تخلیه چاه توسط نیروهای متخصص شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سعادت آباد انجام می گردد.

تنها کافیست با ما تماس بگیرید: 09195035080 عزتی

دیگر نگران این مشکل نباشید!

شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه سعادت آباد در تهران با سابقه چندین ساله و داشتن نیروهای متخصص و مجرب، آماده ارائه خدمات در زمینه ی لوله بازکنی، تخلیه چاه، لوله کشی، حفر و ترمیم چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، در آوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب و چاه، رفع بوی چاه فاضلاب، تخلیه و لایه روبی چاه فاضلاب است.

لوله بازکنی ارزان سعادت آباد به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل ، خدمات مطمئن و با کیفیت و به موقعی را به مشتریان و همشهریان عزیز در شهر تهران ارائه می کند.

در صورت بروز هر گونه مشکل از جمله گرفتگی لوله های فاضلاب، گرفتگی لوله های سرویس بهداشتی، گرفتگی توالت فرنگی، نشتی آب و …. کافی است که تنها با شرکت خدماتی لوله بازکنی و تخلیه چاه ارزان سعادت آباد شهر تهران تماس بگیرید!  09195035080 عزتی

در ادامه میخواهیم اطلاعات بیشتری را در رابطه با خدمات تخلیه چاه شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه سعادت آباد در اختیار شما قرار بدهیم.

تخلیه چاه چیست ؟

به فرآیند تخلیه چاه از هرگونه لجن، جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه می گویند.

وقتی چاه پر می شود ما باید چاه را تخلیه کنیم علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند.

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده و منجر به تخلیه چاه می شود.

چه عواملی سبب پر شدن و گرفتگی چاه می شود ؟

در زمین های غیر ماسه ای، عدم کشش کافی آب در خاک بوجود می آید لذا به علت قطر کم چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود.

در زمین های شنی، خطر پرشدن چاه فاضلاب به مراتب کمتر از زمین های با بستر سنگی است وعلت پرشدن این گونه چاهها رسوب و لایه ای است که از فضولات، کف صابون و چربیها بر جداره دیواره چاه نشست می کنند وجود این رسوبات سبب عدم مکش آب می شود.

یکی دیگر از دلایل پر شدن چاه فاضلاب ، عمق چاه است. هر چه عمق چاه بیشتر باشد، پر شدن چاه فاضلاب دیرتر رخ خواهد داد. اگر اتاقک های بیشتری در کف چاه ایجاد شده باشد، سرعت جذب بیشتر می شود.

در صورت پر شدن چاه فاضلاب کافی است تنها با ما تماس بگیرید تا با مشاوره و بازدید رایگان در خدمت شما باشیم. 09195035080 عزتی

چرا لازم است تخلیه چاه حتما صورت گیرد؟ مزایای آن چیست؟

یکی از کارهایی که مالکان ساختمان از آن متنفر هستند، پرشدن چاه و در ادامه‎ی آن تخلیه چاه می‎باشد. در واقع یکی از آرزوهای هر مالک ساختمانی این است که چاه ساختمان آن نیازی به تخلیه چاه نداشته باشد و اگر روی چاه پر شود و نیاز به تخلیه چاه داشته باشد، بدترین روز برای آن مالک است.

این تفکر در عموم مردم به همین صورت است که تخلیه چاه یک امری متنفر می‎باشد. اما این این طور که فکر می‎کنیم نیست. تخلیه چاه ایمن کردن چاه و ساختمان است. اگر تخلیه چاه صورت نگیرد و چاه به صورت پر باقی بماند امکان ریزش چاه و به تبع آن ساختمان وجود دارد.

مهم ترین مزیت تخلیه چاه سعادت آباد

تخلیه چاه فواید بسیاری دارد که مهمترین آن ایمن کردن ساختمان از بابت ریزش است. اما چه خوب است که این امر (تخلیه چاه) در زمان مناسب انجام شود.

زمان مناسب برای تخلیه چاه قبل از سرریز شدن چاه است. تقریبا تمام مالکین ساختمان پس از پر شدن و سرریز شدن چاه اقدام به تخلیه چاه می‎نمایند. اما بهتر است قبل از سرریز شدن چاه این کار (تخلیه چاه) صورت گیرد.

یعنی تخلیه چاه پیش از موعد (پیش از پر شدن چاه) انجام شود. در این صورت صدمات وارده به چاه و ساختمان به حداقل کاهش می‎یابد.

به نکات زیر در هنگام تخلیه چاه دقت کنید!!

  • چاه فاضلاب اگر پر شود ، مخاطراتی را بوجود می آورد.
  • اگر به موقع تخلیه نشود، احتمال خطر ریزش چاه را افزایش می دهد.
  • ریزش چاه، خسارات جانی و مالی فراوان را در بر دارد
  • به ویژه اگر چاه فاضلاب در قسمتهای داخلی ساختمان واقع شده باشد.

لذا با دیدن هر یک از نشانه های پر شدگی چاه که در بالا به آن اشاره شد کافی است بدون معطلی با شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سعادت آباد تماس بگیرید.

نیروهای متخصص در امر تخلیه چاه شرکت تخلیه چاه سعادت آباد و لوله بازکنی در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما امداد رسانی خواهند کرد.
کافیست تنها با ما تماس بگیرید: 09195035080 عزتی

تبدیل چاه قدیمی و کهنه به چاه نو به چه صورت است؟

ترمیم و نوسازی چاه فاضلاب اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با انجام این کار می توان از حفر مجدد چاه جلوگیری کرد و چاه را مانند روز اول نو کرد. تعمیر و بازسازی چاه می توان چاه را به چاهی نو تبدیل کند و چاه همانند روز اول شود.

همچنین عملیات نوسازی چاه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا چگونگی انجام این کار می توان در نتیجه کار تاثیر داشته باشد. چاه فاضلاب با گذشت زمان و پس از مدتی استفاده فرسوده و کهنه می شود.

چرا باید در مورد چاه ها قدیمی وسواس داشته باشیم؟

چاههای قدیمی و کهنه روزبه روز ضعیف تر می شود و هر لحظه ممکن است دچار ریزش شوند. چاه کهنه و قدیمی را باید ترمیم و نوسازی کرد. شرکتهای تخلیه چاه می توانند با نوسازی و ترمیم چاههای کهنه و قدیمی ریزشی آنها را مانند روز اول نو کنند.

تخلیه چاه تاثیر زیادی در جلوگیری از تخریب چاه فاضلاب دارد به طوری که با تخلیه به موقع چاه می توان چاه فاضلاب را ریزش و تخریب ایمن کرد.

انواع خدمات تخلیه چاه سعادت آباد

تخلیه چاه ریزشی و تخریب شده، ترمیم چاه و نوسازی آن، تعمیر چاه کهنه و قدیمی و پاکسازی آن، پاکسازی و بازسازی چاههای قدیمی و ریزشی، تخلیه چاه جهت بازسازی آن، تراش چاه کهنه و قدیمی، لایروبی چاههای قدیمی جهت نوسازی آن، تراش چاه و لایروبی آن، لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب، لجن کشی چاه فاضلاب..

لایروبی و تراش چاه پس از تخلیه چاه :

بعد از انجام عملیات تخلیه چاه و پایان یافتن آن باید چاه خالی از هرگونه فاضلاب و آب باشد تا بتوان عملیات لایروبی و تراش چاه را شروع کرد. لایروبی و کف تراشی چاه مهم ترین بخش نوسازی چاه می باشد.

زیرا با انجام این کار بخش اعظمی از نوسازی چاه انجام شده است و چاه همانند روز اول خواهد بود. انجام درست این بخش اهمیت زیادی دارد. عملیات تراش و لایروبی چاه را فردی متخصص انجام می دهد.

روش لایروبی و کف تراشی چاه

فرد متخصص لایروبی چاه وارد چاه می شود و دیواره چاه را می تراشد تا به خاک برسد. مواد لایروبی شده در چاه نیز باید از درون چاه خارج شوند که این کار را پس از پایان تراش چاه انجام می دهند. پس از لایروبی چاه متناسب با وضعیت چاه باید عملیات مربوطه را شروع کرد.

خدمات تخلیه چاه سعادت آباد باکیفیت ، فوری و از همه مهم تر ارزان یکی از دغدغه روزمره ساکنین شهری همچون تهران است . دیگر دغدغه این مشکل را نداشته باشید برای اطلاعات بیشتر کافی است تنها با ما تماس بگیرید : 09195035080 عزتی

روش نوسازی و ترمیم چاههای ریزشی کهنه و قدیمی:

شرکتهای تخلیه چاه تعمیر و ترمیم چاههای کهنه را انجام می دهند و این چاهای قدیمی و ریزشی را نوسازی می کنند. روش کار آنها به این صورت است که با استفاده از پمپ ساکشن تخلیه چاه و یا تانکر مکنده مخصوص فاضلاب درون چاه را تخلیه می کنند و توسط تانکر حمل فاضلاب به مکان دیگری حمل می کنند.

آنها پس از تخلیه چاه و خارج ساختمان فاضلابهای چاه به بیرون دیواره های چاه را لایروبی و پاکسازی می کنند. به این صورت که فردی که تجربه این کار را دارد وارد چاه می کند و شروع به لایروبی و تراشیدن لایه های اضافی برروی دیواره چاه می کند.

چرا باید لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب را انجام دهیم؟

علت این کار این است که این لایه های اضافی باعث جلوگیری از جذب آب و فاضلاب توسط خاک می شود و در این صورت پس از مدتی استفاده از چاه، فاضلاب درون آن باقی می ماند و سپس چاه سرریز می شود و نیاز به تخلیه چاه پیدا می کند.

کفتراشی و لایروبی چاه

با لایروبی و تراش چاه بخش مهمی از نوسازی چاه انجام شده است و چاه مورد نظر مانند یکی چاه نو و تازه حفر شده کار خواهد کرد. بخش دیگر عملیات بازسازی چاه متناسب با وضعیت چاه است که این موضوع به تشخیص متخصص تعمیرات چاه برمی گردد.

اگر هنوز ساختار چاه وجود داشته باشد یعنی هنوز میله چاه موجود باشد و دیواره آن صدمه ندیده باشد می توان عملیات نوسازی و ترمیم چاه را انجام داد.

به عنوان مثال یکی از روشهای نوسازی چاه کول گذاری چاه است. اگر مقداری از میله چاه تخریب شده باشد می توان با استفاده از کول ساختار چاه را حفظ کرد. کول بلوک های سیمانی حلقوی است که درون چاه روی هم چیده می شوند و جایگزین میله چاه می شوند.

خدمات تخلیه چاه سعادت آباد

 لوله بازکنی و تخلیه چاه جزو خدمات فنی و تخصص ما است که نیروهای متخصص خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پیش شما می فرستیم.

با تخلیه چاه و لوله باز کنی سعادت آباد دیگر دغدغه ای نداشته باشید.

در زمان مشکل بدون هیچ سردرگمی ای و تنها با یک تماس ما به امداد شما خواهیم شتافت! شماره تماس: 09195035080 عزتی

ساکن هر کجای تهران که هستید مهم نیست. ما در کلیه مناطق تهران به ویژه مناطق 4 گانه تهران از جمله لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران، لوله بازکنی و تخلیه چاه در شرق تهران، لوله بازکنی و تخلیه چاه در غرب تهران، لوله بازکنی و تخلیه چاه در شمال تهران، لوله بازکنی و تخلیه چاه در جنوب تهران، با چندین سال سابقه آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز می باشیم.

خدمات ویژه و تخصصی شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه سعادت آباد

  • لوله بازکنی با استفاده از جدیدترین دستگاه تراکم هوا و فنرهای فولادی استاندارد
  • ارائه خدمات تخصصی لوله کشی فاضلاب در منزل و ساختمان ها
  • تشخیص ترکیدگی لوله فوری و تضمینی با جدیدترین دستگاه لوله بازکنی
  • بازکردن لوله سینک ظرفشویی و چاهک آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • رفع گرفتگی راه آب و لوله فاضلاب و چاه
  • خارج کردن وسایل قیمتی شامل طلا، پول و گوشی موبایل و … از چاه و لوله فاضلاب
  • تعمیر و رفع گرفتگی لوله های سیفون توالت فرنگی و توالت ایرانی
  • رفع گرفتگی و بازکردن لوله های فاضلاب چدنی قدیمی
  • ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان در آپارتمان، منازل مسکونی، آشپزخانه، تجاری و مناطق صنعتی
  • لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی و تراکم هوا برای تمامی لوله های ساختمان (آَشپزخانه، سرویس بهداشتی، پشت بام، پارکینگ، توالت فرنگی، توالت ایرانی، حمام)
  • تخلیه چاه سعادت آباد توسط ماشین آلات پیشرفته و پمپ های فشار قوی
  • لایروبی مواد از شبکه فاضلاب و چاه (کف تراشی چاه، فاضلاب و لجنکشی)
  • کول گذاری و طوقه چینی چاه
  • رفع بوی بد فاضلاب و چاه در ساختمان (دستشویی، حمام، توالت و آشپزخانه)
  • نصب تخصصی شیرآلات ساختمانی، شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات سرویس بهداشتی
  • ارائه انواع لوله کشی ساختمان، رادیاتور و تعمیرات
  • {تمامی خدمات توسط نیروهای حرفه ای و مجرب انجام میگردد.}

 

تخلیه چاه سعادت آباد

چرا لوله بازکنی شرکت سعادت آباد باید انتخاب شما باشد؟ مزایای آن نسبت به دیگر شرکت ها چیست ؟

  • ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت تضمینی و فوری
  • اعزام فوری نیروی متخصص لوله بازکن و تخلیه چاه سعادت آباد
  • ارائه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران
  • خدمات تضمینی با قیمت مناسب و ارزان
  • باز کردن لوله با دستگاه، فنر و پمپ تراکم هوا
  • ارائه خدمات لوله بازکنی بدون تعطیلی و شبانه روزی به صورت 24 ساعته در کلیه مناطق و شهر تهران
  • لوله بازکنی فوری و با رعایت کامل نکات بهداشتی (بدون کثیف کاری)

چگونه میتوانیم از خدمات شرکت تخلیه چاه سعادت آباد بهره مند شویم؟

لوله بازکنی ارزان و تخلیه چاه سعادت آباد آماده ارائه خدمات فوق به صورت تضمینی در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری، سازمان و ادارات، بیمارستان، مجمتمع های ورزشی و تفریحی، شرکت های دولتی و خصوصی و در تمامی نقاط شهر تهران می باشد.

در هر جای شهر تهران که سکونت دارید اگر دچار مشکل شدید به راحتی می توانید با لوله بازکنی ارزان سعادت آباد تماس بگیرید و فورا از خدمات حرفه ای نیروهای متخصص تیم لوله بازکنی سعادت آباد در محل با نازل ترین قیمت بهره ور شوید!

فقط و فقط با یک تماس! همین حالا شماره تماس ما را ذخیره کنید!
شماره تماس: 09195035080 عزتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بسیار باعث دلگرمی ماست اگر نظرتان را در پایین همین صفحه بنویسید. سپاسگزاریم.